woensdag, juli 09, 2008

Eigen blog

Het kon niet uitblijven, ook ik moest een blog.

Wat moet je met een blog, zou je kunnen roepen. Nou gewoon de dagelijkse beslommeringen weergeven en mijn naai en borduurcreaties tonen.
Meer hoef ik er niet mee te doen.
Ik zal maar eens beginnen met mezelf voor te stellen:

Mijn naam is Mieke
45+ getrouwd met Gerard en moeder van 2 volwassen kinderen.
Een dochter van 25 en zoon van 23.
Ook heb ik een kleindochter van 2 waarvoor ik graag kleren voor maak.
Ik werk al administratief medewerkster en doe dit 24 uur per week, daarnaast pas ik 1 dag per week op mijn kleindochter wat ik met liefde en plezier doe.
Als huisdieren hebben we een hond, 2 katten en 2 cavia's. kortom een druk "gezin".

Als je het leuk vindt om een bericht achter te laten mag dat gerust.

0 reacties: