woensdag, augustus 13, 2008

Roos 3007 en eigen ontwerp klokrokje



Terwijl "iedereen" al begonnen is met de najaar en wintermode zit ik nog met mijn hoofd in de zon.


Voor het buurmeisje van mijn dochter nog een zomersetje gemaakt van het Roos 3007 shirt en een zelf ontworpen rokje.
De details op het shirt heb ik ook zelf erbij verzonnen.
Het shirt is een combinatie van tricot en katoen en de bovenrok van katoen en onderrok van linnen.


Als ik de foto bekijk bekruipt me toch het gevoel dat we eens aan nieuw toestel moeten of misschien moet ik maar eens een cursus "fotoshoppen" gaan volgen.

Nu nog een zomersetje voor Lisa en dan begin ik ook maar eens aan de najaarskleding.

Bij de vereniging http://www.sancho.nl/ heb ik al hele mooie shirts, rokjes en jurkjes voorbij zie komen en ik laat me nog even lekker inspireren.

0 reacties: