zaterdag, februari 28, 2009

ABC89?, Carina?, NEE, nepperds.

Er werd mij gevraagd wat nou de effecten van een wingnaald doen.
Hieronder een impressie.
Dit is heel leuk op grof geweven stoffen .


Is het de ABC89?

Nee, het is een "verknasterde" Antonia

Ik heb van de overslag Antonia in het vooronderpanden deelnaden geknipt en hetzelfde gedaan bij het achterpand. Eerst een dwarsnaad geknipt en deelnaden.
De deelnaden heb ik bewerkt door ze wijduit te knippen en zo kreeg ik de ABC89.

Het broekje is een verbouwde Wanda.
Ik wilde eigenlijk het effect van een Carina hebben maar helaas is de Wanda daar net te smal voor.
Het kan wel maar dan moeten de pijpen wijder geknipt worden dus dat is een mooie leer voor de volgende.
Het effect op de broek is afkomstig van een Wingnaald en daar kunnen je hele leuke dingen mee doen als je siersteken op je naaimachine hebt.

0 reacties: