zaterdag, mei 16, 2009

Ivy en Tini


Tussen alle verbouwingsperikelen heb ik nog tijd gevonden om de Ivy en Tini van Farbenmix te maken.
Leuke patronen om te maken.
Op de een of andere manier vind ik de Tini heel leuk uitkomen op de Ivy.
Aangezien mijn kleindochter maar een fijn "spinnetje" is heb ik van Ivy 98/104 gebruikt en van Tini de 86/92 met de lengte van 104.
Ik was bang dat de omvang van de Tini te wijd zou zijn en heb een tunnel gestikt over het middenpand en daar een koord doorheen gehaald zodat het aangetrokken kan worden tot de juiste wijdte.
De broek is van een chinz stof en die verwerkt heel lekker.
De Tini is van een polyester stofje dat geen strijkijzer nodig heeft dus daar zal mijn dochter heel blij mee zijn.

Ik ben inmiddels al bezig met een ander setje van de Ivy en Tini en dan kan mijn kleindochter de zomer weer "gekleed" doorkomen .












1 reacties:

Hannie Mars zei

Wat is die Tini ook leuk!
De ivy, dat wisten we al.

Groetjes Hannie