zondag, mei 03, 2009

Ulla, Mamu Design



Voor mezelf ook de Ulla van Mamu design gemaakt.
Een heerlijk patroon om te maken.
Aangezien ik niet de slankste ben heb ik gekozen om de rimpeling aan het vooronderpand weg te laten en hiervoor in de plaats aan het middenvoor aan iedere kant 2 plooien te maken en dat effect bevalt me heel goed.
De stof is een stretch satijn en dit werkt lekker weg.
Nummer twee ligt al geknipt klaar om te verwerken.

Helaas vondt mijn man bij het zien van de stof mij een schietschijf maar toen de tuniek af was vondt hij hem leuk.
Ach ja, mannen.
Zolang hij het nog presteert om een zwarte blouse op een bruine broek te kiezen neem ik zijn kledingsmaak maar met een grote korrel zout.
Niet letten op de muur achter mij, we zitten midden in een verbouwing en alles moet nog gewit worden.

0 reacties: