maandag, april 26, 2010

Heather Bailey Nicey Jane stoffen

Mijn stoffen die ik in Amerika heb besteld zijn inmiddels gearriveerd.

Helaas te laat en ik wil ze verkopen want om nou twee jurkjes te maken in dezelfde stoffen is onzin.
Ik verkoop de stoffen als complete bundel of apart. De maten zijn vermeld onder de stoffen.
Deze stoffen zijn in Nederland bijna niet aan te komen en zeker niet een bijna volledige serie.
Voor 1 meter van deze stoffen met een breedte van 1.10 betaal je al € 16.- excl. verzendkosten
Ik heb de prijzen eronder vermeld. De lengtes zijn gemeten op de kortste lengtes.
De stoffen zijn gewassen en komen uit een rookvrije ruimte.
Betreft 100% katoen.
Kijk voor de juiste kleurstelling op de site van Heather Bailey

Complete set met alle stoffen € 32,50- excl verzendkosten.

Lindy Leaf in Pink 1 yard L 0.95 x br 1.10 = € 12.00



Picnic Bouqet in cream 1 yard L 0.95 x br 1.10 = € 12.00



Welcome road -sky L 0.35 x br 1.10 = € 3.50





Church flowers-pink L0.16 x Br 1.10 = € 1.50


Bij interesse graag mailen.

0 reacties: