dinsdag, juli 06, 2010

Elodie

Na een heerlijke vakantie en een vreselijke warme week waarin niets uit handen kwam nu eindelijk de Elodie gemaakt.
Het is de variant A in maat 110/116 geworden en de stoffen komen van Etsy
Het zijn de Joel Dewberry stoffen uit de Modern Meadow serie.
Een ding is zeker, mijn blinde ritsen voetje en ik worden geen vriendjes met elkaar.
Het patroon is leuk om te maken maar in een volgende komt de rits in de zijnaad en maak ik de achterpassen dicht. De bovenpassen heb ik met 3 cm verhoogd en de mouwelastiek heb ik 6 cm korter gemaakt dan op in de beschrijving stond.







Lisa heeft hem nog niet gepast dus ik ben benieuwd of die goed zit.

4 reacties:

Anoniem zei

Hoi Mieke,
Het is een prachtige Elodie geworden. Je hebt mooie stoffen gebruikt.
Groetjes Thea (stoffeltje)

Jessica zei

Wat een mooie kleuren voor de jurk. Een plaatje vind ik het.

Groetjes, Jessica

Bren zei

Hij is prachtig!
Ik ben benieuwd of hij ook goed past...

groetjes Brenda

Judith zei

Prachtig! Die stoffen zijn echt geweldig. Joel Dewberry is een van mijn favorieten.

Groetjes Judith