zondag, april 17, 2011

Stenzo zomer 2003 nr 0004



Ongeveer zes jaar geleden heb ik dit jurkje ooit gemaakt voor een nichtje van mij en nu Lisa bijna vijf is leek het mij leuk om dit ook voor haar te maken.
Helaas had ik het patroonblad niet dus via MP aangekomen.
Wat een vreselijk patroonblad is dit.
Het tekenen heeft zowat een hele morgen in beslag genomen omdat de lijnen absoluut niet te zien zijn.
Alles in heel lichtgrijs!!!!
Voor mij was het in ieder geval de eerste en de laatste keer uit dit blad.

Lisa heeft nu gelukkig een echte draaijurk.
Ze is er dolblij mee.
Staat ook heel leuk met een spijkerjasje eroverheen, een legging en hoge basketbalschoentjes maakt het geheel heel sportef en toch netjes.
De stof die ik heb gebruikt is geen katoen maar een katoen/polyester.
Ik denk dat het met een volledig polyester stofje nog mooier valt.

1 reacties:

PeTrA zei

Wat een snoepje van een jurk! En wat een supermooi stofje heb je ervoor gebruikt.. die zal vast heel mooi staan!

groetjes..Petra