maandag, oktober 03, 2011

Mareen, Antonia en Ottobre shirt

De koude dagen staan voor de deur dus moet er weer door oma genaaid worden.

Voor Lisa een Mareen gemaakt van CZW
Een heerlijk patroon om te maken en deze is er in diverse varianten.
Ik heb gekozen voor de tuniek variant en heb onderaan een apart boord gezet.
Dit boord is onder de bovenstof gezet zodat de bovenstof omhoog krult.



Ook de Antonia van FM mag niet ontbreken.
Ik blijf dit een leuk patroon vinden en is zo leuk te combineren.
Elk jaar komt het weer terug.
Ik heb gekozen voor de rechte variant en daar een boord onder gezet.




 Voor Vince had ik nog nooit genaaid en ik vond het nu tijd worden.
Kleine priegelkleertjes houd ik niet van maar een maatje 86 wordt leuk om te doen.
Het is een model uit een Ottobre van een paar jaar geleden en deze past precies.
De applicatie haal ik er nog af want die vind ik zelf niet mooi recht geworden met het strijken.

3 reacties:

mio zei

wat fijn dat je de draad weer hebt opgepakt! Prachtige Mareen, wat een mooie stof is dat? Waar is die van als ik vragen mag?

groetjes, Mio

Mieke zei

Hoi mio.
Bedankt voor je leuke reactie.
Het stofje is van Stenzo van een paar jaar geleden.

simoneannemone zei

Je hebt de draad meteen weer heel goed opgepakt.

Leuke kleding heb je gemaakt! Vind vooral de Mareen heel erg leuk geworden.

Groetjes,
Saskia