zaterdag, april 07, 2012

Elodie 2x

Een poosje geleden vroeg buurvrouw aan mij of ik van de trouwjurk van haar moeder een leuk jurkje voor haar dochtertje kon maken voor de bruiloft van haar broer.

Even over na moeten denken.
Ik had haar een paar bladen gegeven en uiteindelijk koos ze voor de Elodie.
Alvorens in de stof te gaan knippen heb ik eerst een proefversie gemaakt om de maten te bepalen.
Die was heel goed gelukt dus toen kon ik aan de slag.

Het is een heel leuk jurkje geworden.
Het band heeft de buurvrouw zelf gekozen omdat het kant van de originele jurk niet mooi paste bij een
driejarige.
En ja, waar houden 3 jarigen van, juist DRAAIJURKEN.

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi Mieke,
Ik vind de "proef" Elodie heel leuk.
De tweede Elodie vind ik iets minder, komt waarschijnlijk door het band. Hij heeft natuurlijk wel emotionele waarde.
Groetjes Stoffeltje