maandag, september 08, 2008

Knippie winter 2008 nr 6 en Nala.



Voor Lisa het Knippiejurkje nr 8 uit de winterknippie gemaakt inclusief de Nala legging.
Het jurkje is vrij simpel te maken alleen het halsboordje valt erg wijd.
Ik had de halsboord al kleiner gemaakt maar achteraf had ie nog kleiner gemogen.
Er moet nog een zwart truitje onder dat staat mooier.
De Nala legging zit helemaal perfect.
Omdat ik bang was dat het achterpand niet mooi aan zou sluiten heb ik die iets hoger geknipt en dat zit goed.
Ik heb er meteen 2 gemaakt in een uurtje tijd.
Die wordt deze winter zeker vaker gemaakt.
Toen mijn man de jurk zag vroeg hij meteen of het een Spaans jurkje was aangezien ik de kleuren van de Spaanse vlag heb gebruikt in de linten.
Mijn dochter vroeg waarom ik de kleuren van Oeteldonk heb gebruikt in de linten.
Ik ben me helemaal nergens van bewust maar vond deze kleuren het beste bij het jurkje komen.
De stof van het jurkje is een mooie soepele tricot.


0 reacties: