zondag, september 21, 2008

Roos 4004, 4009 en Nala


Voor Lisa een setje gemaakt van het Roos wikkelvestje 4004, Roos rokje 4009 (met dank aan Alinda) en legging Nala.

Eigenlijk hoort op het vestje een leuk paddestoel borduurtje die ik dankzij de mensen van Sancho heb gekregen maar mijn naai/borduurmachine laat me deze week in de steek dus volgende week maak ik het borduurtje erop.
Ik was erg aan het twijfelen of ik van de stof van de legging nog een shirtje onder de set zou maken maar het vestje schijnt erg door dus die zou er doorheen komen.
Gewoon een wit t-shirt is voldoende.

2 reacties:

voogd zei

Hallo,
Tijdens surfen zag ik dat jij roos 4004 gemaakt had, ben ernstig opzoek naar patroon, kun jij me misschien evt aan kopie helpen? Ik oor het graag van je!
Groet Paulette

voogd zei

Hallo,
Tijdens surfen zag ik dat jij roos 4004 gemaakt had, ben ernstig opzoek naar patroon, kun jij me misschien evt aan kopie helpen? Ik oor het graag van je!
Groet Paulette