vrijdag, juni 26, 2009

Angie de eerste en zeker niet de laatste



Angie van Farbenmix
Een e-book dat zich heel gemakkelijk laat maken.
Leuk patroon om te naaien.
Gemakkelijke werkbeschrijving en goed uitgelegd.
Omdat ik toch weer wat andere details wilde ben ik afgeweken van de werkbeschrijving.
De vleugelmouwtjes heb ik eers met de schoudernaden aan elkaar genaaid anders kon het rucheband er niet tussen. Daarna heb ik het voor en achterpand eraan vastgezet.

Helaas ontbrak de maattabel op de werkbeschrijving en heb ik op de gok een 98/104 gemaakt maar heb het nog niet kunnen passen.
Voordat ik met de tweede begin eerst maar even passen.

Voor deze week heb ik weer genoeg achter de naaimachine gezeten en nu ga ik de koffers pakken voor een welverdiende vakantie naar Spanje.



Espana here we come.

1 reacties:

stoffeltje zei

Leuke Angie geworden. Je bent deze week goed bezig geweest.
Prettige vakantie.