zaterdag, juli 25, 2009

Tini en Ivy

Even een tijdje niet geblogd in verband met de vakantie en een fikse verbouwing maar nu weer met volle teugen achter de naaimachine.




bij het opruimen van mijn kledingkast kwam ik een oude spijkerbroek tegen die ik niet meer aankon aangezien ik een paar extra kilo's mee loop te zeulen.
De broek was nog in goede staat en eigenlijk zonde om weg te gooien.
Op de blog van die oma und krauterhexe kwam ik een heel leuk idee tegen om er toch nog iets van te maken en ook hier kwam de Ivy.

alleen een Ivy is natuurlijk niet leuk en omdat ik de combinatie Tini-Ivy heel leuk vind deze tuniek erop gemaakt van een UWYH stofje.


Dit zijn voorlopig de laatste zomerprojecten en alles wat ik nu nog aan zomerkleding maak is bestemd voor volgend jaar.
De zilveren lakjas ligt geknipt klaar en daar ga ik nu mee verder maar dat wordt een najaar/winterproject.
Over een paar maandjes mag ik beginnen met een heel leuk project namelijk de babykamer bij mijn dochter opnieuw inrichten!!

2 reacties:

Die Oma und Kräuterhexe zei

Hallo, prima Restverwertung und sehr schön geworden.
Ganz liebe Grüße Adelheid

Nathalie zei

Ik heb een verassing op mijn blog voor je.

Groetjes Nathalie