zondag, augustus 09, 2009

AWARD!



Van Nathalie heb ik een award gekregen en daarvoor heel veel dank.
Ik heb nog nooit een award gekregen en geloof ook niet dat ik er nog een zal krijgen.
Zo mooi is mijn blogje niet en ik houd hem ook niet steevast bij, maar toch een leuke geste dat mijn blogje nu tot een van de 10 leukste behoort.

De voorwaarde is dat ik 5 dingen mag opnoemen die mij gelukkig maken dus hier komen ze.

1. Mijn kleindochter.
Zij brengt mij veel geluk en voor haar ben ik deze blog begonnen.

2. Mijn kinderen
Een vast spreekwoord zegt "wat je erin stopt , komt er ook weer uit"en ik geloof dat dit waar
is. Na moelijke tijden komen er ook mooie tijden met je kids en dat heeft alles te maken met
de opvoeding. We hebben het nog niet zo slecht gedaan.

3. Naaien. Daar kan ik me helemaal in ontspannen en lekker al mijn gedachten vrijmaken.

4. Mijn familie. Er gaat niets boven familie die er in goede en slechte tijden voor je zijn.
Ik prijs me dan ook heel gelukkig dat al deze mensen nog in een goede gezondheid verkeren.

5. Snoepen. Eigenlijk zou ik me ervoor moeten schamen maar ik vind het zo lekker.
Lekker snacken onder het televisiekijken naar Law en Order.

Dit zijn mijn 5 dingen die mij gelukkig maken maar dat is niet het enige.
Ik ben gewoon een gelukkig mens met een positieve instelling en dat is al een groot geluk.

Ik mag nu 10 bloggers benoemen waar ik deze Award aan verder geef.

Eigenlijk jammer dat sommige geen blog hebben maar een fotoalbum met prachtige kleding en helaas kan ik daar de Award niet verder aan geven.

1 Ria
2 Annemarie
3 Webhex
4 Marijke
5 Anke
6 Nele
7 Marieke
8 Maartje
9 Anneke
10 Pam

Dames, allemaal gefeliciteerd, een genoegen om op jullie blogjes te kijken

0 reacties: