donderdag, september 10, 2009

We weten het!!!



We weten het!
Vanochtend mocht ik met mijn dochter en haar man mee naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo.
Geweldig mooi om te zien en eens te bekijken en natuurlijk kwam de vraag of de ouders wilden weten wat het zou worden.
Ja hoor, geen probleem en anders had oma natuurlijk niet meegehoeven.
Eerlijk gezegd kon ik het niet zien maar de gyneacologe zei meteen dat het een jongetje was.
Lisa krijgt een broertje en het is helemaal gezond.


Mijn dochter was behoorlijk zenuwachtig voor de echo en dat is natuurlijk niet zo vreemd als je twee miskramen achter de rug hebt.
Je kunt toch merken dat dit er behoorlijk inhakt en de eerste 3 maanden heeft ze in spanning doorgebracht.
Ik denk dat ze nu pas echt kan gaan genieten van haar zwangerschap.
Ik wens haar en haar man een hele fijne resttijd en oma kan nu aan de gang om de stoffen voor het kamertje uit te zoeken en te maken.


1 reacties:

ria zei

Wat fijn dat je weer oma wordt en dan nog van een jongetje, is weer eens iets anders. Broekjes maken ipv rokjes. Wij hopen ook nog op een kleinkindje nadat mijn docter verleden jaar in juli een miskraam heeft gehad en het daarna niet meer is gelukt, maar hopelijk komt er binnenkort toch met een beetje hulp toch nog goed nieuws. Ik heb nu ook gezien dat ik een award van jou gekregen heb daarvoor mijn dank. gr ria