donderdag, september 24, 2009

2 x winona met een vleugje Wanda



Het wordt weer tijd voor winterbroeken.

Aan de slag met Winona. Toen de eerste af was kreeg ik de indruk dat deze toch wel erg veel weg heeft van de Wanda en deze er ook maar even bijgepakt, en ja hoor, sprekend op een aantal andere deelnaden na.
Aangezien ik zelf grote zakken niet zo mooi vind heb ik bij de lila broek het bovenpand van de Wanda gebruikt en zo kreeg ik de gewone broekzakken.


Voor de echte kou wil ik toch wel grovere rib en ook wat dikkere rib gebruiken maar deze kan goed voor het najaar.


De maat is een 86/92 met de lengte van 104 en zit perfect.
En ja, eindelijk heb ik mijn kleindochter eens kunnen fotograferen in de bruine broek maar echt van harte ging het weer niet.

1 reacties:

Die Oma und Kräuterhexe zei

ich nähe Winona auch sehr gerne ist ein schöner Schnitt, deine sind sehr schön geworden:)
Liebe Grüße aus NRW Adelheid