dinsdag, november 03, 2009

Antonia 2 x, Amelie 2 x en Nala

Eindelijke weer eens tijd en zin om iets te naaien en gebruik van mijn coverlock.
Heerlijk als die werkt zoals het hoort.
Op de een of andere manier ben ik toch meer een zomerkleren mens.
Winterkleren zijn niet mijn ding.



Een basic Antonia met deelnaden om het een beetje op een Angie te laten lijken.
Niet te zien maar er staat een borduurtje op van Girl Power van Emblibrairy
De poes in het mandje slaat nergens op maar Lisa vondt dat deze ook op de foto moest.

Setje Antonia basic met legging Nala in rood/wit gestreepte tricot en daaroverheen een zwarte nicky Amelie met capuchon.
De borduurtjes zijn van Huups
Deze vond ik meteen toen ik ze zag geweldig leuk om te combineren.

Om het setje van de Antonia en Nala legging nog eens te combineren een Amelie met col in rode nicky velours en weer met de borduurtjes. Deze moet nog gewassen worden zodat het borduurwerk wat losser komt.


Nog steeds ligt hier een onafgewerkte zilveren lakjasje waar alleen een kraag op moet.
Ik denk dat ik daar eerst maar eens aan moet beginnen.












1 reacties:

Vlijtige Lies zei

Zo lekker bezig geweest!,leuk allemaal hoor!